ח"כ ניסים ואטורי: "היום נחזיר את הדמוקרטיה"

אייל ראובן No Comments on ח"כ ניסים ואטורי: "היום נחזיר את הדמוקרטיה"

ח"כ ניסים ואטורי לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "הם פשוט רוצים לעצור את הרפורמה. הם יודעים שאנחנו צודקים, הם נגד הממשלה, זהו יום חשוב, אנחנו מחזירים את הדמוקרטיה לעם ישראל" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת היום הדרמטי בכנסת, עם תחילת ההצבעה על חוקי הרפורמה, שוחחו בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" עם ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד. "אני מתבאס שלא באו לחסום אותי, אני גר בגולן. הם לא באו עד לפה. זהו יום חשוב, אנחנו מחזירים את הדמוקרטיה לעם ישראל, בניגוד למה שהם אומרים שפוגעים בדמוקרטיה".

"ידענו שהם לא מעוניינים בהידברות, הם פשוט רוצים לעצור את הרפורמה. הם יודעים שאנחנו צודקים, הם נגד הממשלה, הם פשוט התהאבו בהפגנות" הוסיף. "אולי שהיועמשי"ת תוציא לנתניהו את ההודעות לתקשורת וזה. הציבור ידע שאנחנו הולכים לשנות את מערכת המשפט והצביע לנו. אף אחד לא היה חייב להצביע".

ואטורי התייחס לאפשרות של החלפת היועמשי"ת ואמר: "אנחנו רוצים להעביר את הרפורמה בצורה שלא יחשבו שבאנו לעשות נגד מישהו מסוים. אנחנו ממוקדים כרגע על הרפורמה. בהמשך, אני לא חושב שיועץ משפטי לממשלה יכול להיות יועמ"ש אם הוא נגד הממשלה. זה לא יכול להימשך כך, זה לא ממשל תקין. אולי זה התליין של הממשלה ולא היועץ".

"אנחנו מקבלים איומים ברשתות ואף אחד לא מטפל בזה. אם מישהו מהימין היה גונב טנק הוא היה מאחורי סורג ובריח. בפינוי הכרם מפגינים קיבלו מכות, חרדים שמפגינים בירושלים קיבלו זרנוק לפנים, ברור שהיחס למפגיני השמאל שונה".

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות